duminică, 16 august 2020

Cum dau restore la backup cu Raspbian

 

Salutare prieteni, bine ati venit pe acest blog! Eu sunt Dorin si azi am sa va explic cum sa dati restore la un backup cu Raspbian. Indiferent de ce versiune de Raspbian folositi, operatia de restore backup este la fel.

Inainte de a deschide aplicatia verificati la This PC ce litera este alocata cardului de memorie.













Deschideti aplicatia Win32DiskImager mergeti unde scrie Device si selectati litera alocata cardului vostru de memorie.













Dupa selectarea cardului de memorie dati clic pe acel mic folder albastru si alegem calea unde aveti salvat Raspbian backup.













Cand am ajuns la folderul care ne intereseaza, selectam acest backup si dam clic pe butonul Open.


















Daca apare o fereastra ca cea de mai jos dati clic pe Yes.













 Daca nu apare aceea fereastra dati clic pe butonul Write si asteptati pana operatia de backup este efectuata cu succes.













La mine durata de restore backup este mai mare, datorita faptului ca aceasta versiune de Raspbian vine cu multe aplicatii preinstalate, plus cele instalate de mine.

La aparitia acestei mici fereastre stiti ca acest backup a fost restaurat cu succes. 

















Inchideti fereastra prin clic pe butonul OK, apoi inchidem aplicatia cu butonul Exit.















Acum verificam la This PC daca cele doua partitii au fost create.Una este partitia de Boot, iar cealalta este partitia unde sant instalate si urmeaza sa fie instalate aplicatiile.























In urmatorul tutorial am sa va vorbesc despre cum puteti sa asigutati securitatea datelor voastre pe Raspbian.

Aici am incheiat tutorialul meu, va multumesc pentru vizionare si va astept la urmatoarele turoriale.

Nu uitati sa va abonati pentru urmatoarele tutoriale.

Puteti sa vizionati si tutorialele de pe canalul meu de YouTube 

https://www.youtube.com/channel/UCfddCPrEG3sf-uf4Wf_t5Dg

Va multumesc, numai bine si multa sanatate.



Niciun comentariu: